پاسخ وزارت بهداشت به گزارش جام جم

جام جم آنلاين: بهدنبال ابراز نگراني برخي كارشناسان و سازمان‌ها از امكان انتقال بيماري ازطريق آندوسكوپي به دليل تعـويض نشدن ابزار بيوپسي در اين شيوه تشخيصي،جام‌جم گزارشي منتشر كرد كه واكنش وزارت بهداشت را برانگيخت. بنا بر اعلام اين وزارتخانه؛ براساس نظر متخصصان وطبق منابع موجود معتبر علم پزشكي، تاكنو
تاریخ خبر : 10\2\1391
بازدید خبر : 7 بار
منبع خبر : آزاد
پاسخ وزارت بهداشت به گزارش جام جم
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
0
0

  بزرگي خوش‌خيم پروستات

جام جم آنلاين: خوانندگانمي‌توانند با ارسال پيامك به سامانه 30000706 سوالات خود را در مواردمختلف مطرح و در برنامه زنده «دكتر سلام» كه هر شب ساعت ٢١ از شبكه آموزشپخش مي‌شود، پاسخ خود را دريافت كنند. امروز دكتر نوروزی، متخصص بیماری‌های كلیه و مجاری ادراری و استاد دانشگاه علوم پزشكی دانشگاه تهران به پرس
تاریخ خبر : 9\2\1391
بازدید خبر : 12 بار
منبع خبر : آزاد
بزرگي خوش‌خيم پروستات
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
0
0

  درد ناگهاني قلب نشانه حمله قلبي نيست

جام جم آنلاين: دردهایی که معمولا یکی دو ثانیه طول كشيده و قلب يك لحظه تير مي كشد و بلافاصله تمام می ‌شود، معمولا حمله قلبی نیستند.بهگزارش روز جمعه جام جم آنلاين به نقل از وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزشپزشكي، درد ناشی از حمله قلبی معمولا چند دقیقه طول می ‌کشد و این حملهمعمولا با احساس سنگینی در قفسه سی
تاریخ خبر : 9\2\1391
بازدید خبر : 10 بار
منبع خبر : آزاد
درد ناگهاني قلب نشانه حمله قلبي نيست
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
0
0

  پسر لاك‌پشتي بدون لاك شد

جام جم آنلاين:پزشكان انگليسي توانستند زندگي طبيعي را به كودكي كه از داشتن يك خال بزرگ در پشتش رنج مي‌برد، هديه كنند.خال گوشتي بزرگي كه در پشت اين كودك كلمبيايي وجود داشت باعث شده بود تا او به نام «پسر لاك‌پشتي» در ميان اطرافيانش شناخته شود.اين پسر شش ساله به دليل وجود خال در پشتش بامشكلات زيادي روبر
تاریخ خبر : 9\2\1391
بازدید خبر : 9 بار
منبع خبر : آزاد
پسر لاك‌پشتي بدون لاك شد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
0
0

  راز ضدسرطاني بودن شيرمادر

جام جم آنلاين: محققان با كشف مقادیر زیادی ماده ضدسرطان در شیر مادر، اعلام كردند شیر مادر، نوزاد را در برابر اشكال مختلف سرطان محافظت می كند.بهگزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاين به نقل از ایندین اكسپرس، اكنون محققاندر مطالعه جدیدی میزان زیادی پروتئین ضد سرطان «TRAIL» را در شیر مادر كشفكردند كه می تواند
تاریخ خبر : 7\2\1391
بازدید خبر : 16 بار
منبع خبر : آزاد
راز ضدسرطاني بودن شيرمادر
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
0
0

  ابتلا به سرطان ريه با آلودگي هوا

جام جم آنلاين:رییس هیئت مدیره جامعه پزشكان متخصص داخلی ایران گفت: آلودگی ناشی از غبار در هوا امكان ابتلا به سرطان ریه را افزایش می دهد. ایرجخسرونیا افزود: گرد و غبار و ریزگردها كه هم اكنون سطح تهران را در برگرفته، با رسوب در ریه و تحت تاثیر قرار دادن دستگاه تنفسی میزان بروزبیماری های ریوی
تاریخ خبر : 7\2\1391
بازدید خبر : 14 بار
منبع خبر : آزاد
ابتلا به سرطان ريه با آلودگي هوا
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
0
0

  سلامت چشم در كودكان

جام جم آنلاين: خوانندگانمي‌توانند با ارسال پيامك به سامانه 30000706 سوالات خود را در مواردمختلف مطرح و در برنامه زنده «دكتر سلام» كه هر شب ساعت ٢١ از شبكه آموزشپخش مي‌شود، پاسخ خود را دريافت كنند.امروز دكتر عین‌الهی، متخصص بیماری‌های چشم و استاد دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی به پرسش ما پاسخ مي‌دهد.ح
تاریخ خبر : 5\2\1391
بازدید خبر : 20 بار
منبع خبر : آزاد
سلامت چشم در كودكان
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
0
0

  مشكل سوءتغذيه كودكان

جام جم آنلاين: آماراعلام شده از سوي سازمان بهزيستي و كميته امداد گوياي آن است كه از ميان800 هزار كودكي كه در كشورمان به سوءتغذيه مبتلا هستند، 400 هزار نفربه‌دليل ناآگاهي والدين از برنامه صحيح و مناسب غذايي به اين مشكل دچارشده‌اند و اين نشان مي‌دهد نيمي از اين كودكان نيز به‌دليل مشكلاتي همچونفقر مادي
تاریخ خبر : 5\2\1391
بازدید خبر : 9 بار
منبع خبر : آزاد
مشكل سوءتغذيه كودكان
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
0
0

  نتايج بررسي اعتراض داوطلبان هفته آينده اعلام مي‌شود

راسخون : مهلت اعتراض به سوالات سي‌ونهمين دوره آزمون دستياري پزشكي تا ساعت 14 فردا دوشنبه ادامه دارد. به گزارش راسخون به نقل از ايسنا، داوطلبان مي‌توانند در صورت لزوم،اعتراضات خود را به صورت اينترنتي از طريق سايت مركز سنجش آموزش پزشكي بهنشاني www.sanjeshp.ir، تا فردا اعلام كنند. همچنين، پس از بررسي
تاریخ خبر : 4\2\1391
بازدید خبر : 21 بار
منبع خبر : آزاد
نتايج بررسي اعتراض داوطلبان هفته آينده اعلام مي‌شود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
0
0

  نوشیدن مایعات فراوان،میوه و سبزی بهبود دهنده عملکرد کبد است

نوشیدن مایعات فروان و گنجاندن مصرف میوه و سبزی در رژیم غذایی از عوامل موثر در بهبود عملکرد کبد به شمار می‌رود. به گزارش سرویس اجتماعی برنا، محمد صفریانعضو مرکز تحقیقات بیوشیمی و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره بهاین‌که كبد از مراكز اصلی بدن است كه جذب پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و دفعسموم و هضم چ
تاریخ خبر : 4\2\1391
بازدید خبر : 18 بار
منبع خبر : آزاد
نوشیدن مایعات فراوان،میوه و سبزی بهبود دهنده عملکرد کبد است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
0
0
 
  
1    2    3    4    5    6    7    8    9    10   
 
  
نرم افزار سایت ساز پی سی آنلاین
پیام های تصویری
نرم افزار سایت ساز پی سی آنلاین
فروش هاست
پذیرش نماینگی فروش شرکت راستین رایانه
ایران گیمرز
خدمات ارزی انلاین
فیلتر ایرانشناسی
استان
شهر
موضوع
مقالات دیگر
تبلیغات متنی
بدون نیاز به دانش فنی وب سایت بزرگی داشته باشید و به راحتی مدیریت کنید
مشاوره طرح و اجرای پروژه های برق و الکترونیک، راه اندازی و پشتیبانی شبکه ها و اتوماسیون های اداری
شرکت راستین رایانه قرن جهت فروش نرم افزار سایت ساز از سراسرکشور نمایندگی فعال فروش می پذیرد.
آموزش آواز و انواع ساز های سنتی و کلاسیک
قیمت ارز، سکه و طلا را در سایت ما ببینید تمام قیمتها آنلاین و بروز می باشد.
بهترین جایگاه برای تبلیغات شما در مجله لینک
بافت و تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش بهترین هدیه و کادو برای بهترینها
درایور دستگاه خود را از اینجا دانلود کنید
پذیرش نمایندگی فروش سایت ساز از سرارسر کشور
ال جی، سامسونگ و یا اجنرال؟ از اینجا ببینید
ال جی سامسونگ دوو امرسان اسنوا